piątek, 29 marca 2013

Mariusz Wlazły




Dziś opisze autograf który dostałam też jakiś czas temu ale nie aż tak dawno. Jest to mój wymarzony autograf od siatkarza Mariusz Wlazłego, który jest moim wzorem do naśladowania, i jednym z najlepszych siatkarzy na świecie. Myślę że ktoś kto choć trochę ogląda lub interesuje się siatkówką, na pewno słyszał coś o panu Mariuszu i wiek kto to. Aby zdobyć ten autograf pisałam do fundacji pana Mariusza na Facebooku. Napisano co mam zrobić, i nie musiałam zbytnio wile bo tylko na pisać list, ale z przyzwyczajenia wysłałam też kopertę zwrotną ze znaczkiem i zdjęcie.


Kiedy wysłałam ? 19.02
Kiedy dostałam ? 11.03 (ale mogę się mylić, nie pamiętam dokładnie)
Oryginał ? Tak
Uwagi ?Pocztówka jest trochę zgięta. Wymarzony autograf.
Dedykacja ? Tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz