wtorek, 26 marca 2013

Ania Wyszkoni, VIDEO, Bracia






Dziś opiszę autografy od Ani Wyszkoni, VIDEO i Braci. Bardzo cieszę się w szczególności z dwóch pierwszych autografów. Na koncercie VIDEO byłam wtedy kiedy i na Zlocie kibiców Skry, jednak nie zdobyłam wtedy ich autografów. Jakiś czas temu wysyłam prośbę na jakiegoś e-maila ale nie pamiętam jakiego i wtedy też napisano mi że mogę zdobyć te autografy i jeszcze jakiegoś zespołu ale go nie znałam. Wysłałam list z prośbą autografy właśnie tych dwóch zespołów i Ani oraz kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres:


                                                    
Rock House Entertainment
            ul. Powstańców Śląskich 56 C
           
                    
53-333 Wrocław                  


Kiedy wysłałam ? Nie pamiętam.
Kiedy dostałam ? 25.03.2013r.
Oryginał ? Tak
Uwagi ? Nie.
Dedykacja ? Tak.

Wypchanych skrzynek ! :)

                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz