piątek, 5 kwietnia 2013

Beata Mikołajczyk



Dziś opisze autograf który dostałam od pani Beaty. Bardzo cieszę się z tego autograf i jest to jeden z wielu na który czekałam bardzo niecierpliwie. Od razu przepraszam że zdjęcie takiej jakości ale jest robione kamerką internetową, bo niestety telefon mi się popsuł i teraz mam jakąś cegłę która robi bardzo brzydkie zdjęcia.. To już kamerka robi lepsze.
Co do autografu to wszystko znajduje się na oficjalnie stronie pani Beaty. A i dziś wieczorem stworzę drugiego bloga gdzie będą autografy na wymianę lub sprzedaż. Taki blog jak ten gdzie jest cały spis moich autografów. Wszystko znajdziecie w zakładce "Dotyczące bloga" pod "Popularnymi postami".
Wypchanych skrzynek :)


Kiedy wysłałam ? 11.03
Kiedy dostałam ? 05.04
Oryginał ? Tak
Uwagi ? Nie.
Dedykacja ? Tak.

2 komentarze: